افتخار ملی برای همه ایرانیان

                                  

                                                               

افتخار ملی برای همه ایرانیان

 

دست یافتن دانشمندان ایران به چرخه کامل  سوخت هسته ای باید جشن عمومی اعلام می شد  ؛  چون بیش از رفتن ایران به جام جهانی ارزش داشت و  رخداد به یادماندنی بزرگی در تاریخ ایران بود . اما متاسفانه اخیرا برخی در ایران و بسیاری در خارج به دل دردهای تهوع آور همراه با تیک های عصبی و آلرژی خاص مبتلا شده اند که نوعی بیماری ویروسی است و اخیرا  به اپیدمی تبدیل شده ؛ اما به گمانم مخصوص اوایل بهار و عوض شدن آب و هوا و نوعی بدحالی فصلی باشد ، به این دسته از عزیزان تسلیت گفته و آرزومند بهبود حال شان هستم و امیدوارم غم آخرشان باشد و به همه کسانی هم که خواهان سربلندی و عزت و اقتدار ایران و ایرانیان هستند شادباش می گویم . البته عزیزان بیمار یادشده می توانند بعد از بهبود نسبی حالشان با مراجعه به دفتر ریاست جمهوری ایران سهمیه مخصوص کیک زرد خود را از دست جناب دکتر احمدی نژاد  شخصا دریافت نمایند . روزهای خوشی برای همه آرزو می کنم . شاد و سربلند باشید .

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.haideh.blogfa.com

سلام
وبلاگ با حالی داری
اگه وقت کردی یه سر به ما بزن
خوشال می شم اگر آدرس وبلاگمو بین لینکات ببینم

مریم شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام . مطلب شما را در وبلاگ جمهور http://jomhour.blogfa.com/دیدم . مطلب جالب طنزآمیزی نوشته اید . من هم به شما و همه مردم ایران تبریک می گویم و به ایرانی بودن خود افتخار می کنم . متاسفانه این آقای وبلاگ نویس چشم خود را به همه حقایق این کشور بسته و تنها از زوایه تنگ خودش و چهار نفر که برایش کامنت گذاشته اند و همه اش تمسخر دولت و ایرانی هاست و جای تاسف بیشتر این که این دسته علاوه بر این که خود را مغز متفکر دمکراسی و وکیل مدافع حقوق کسانی هستند که معلوم نیست کیستند . چون مردم ما حرف هایشان روشن است . جالب این است که حتی البرادعی هم در برابر موفقیت ایران متواضعانه حرف می زد و لحنش عوض شده بود . اما این آقایان تا ایران زیر پوتین های سربازان آمریکایی به دمکراسی موهوم نرسد دست بردار نیستند و همه چیز را تاریک می دانند و هیچ چیسز مثبتی در ایران نمی بینند . خوب چرا به لس آنجلس نزد دیگر دوستان خود نمی روند که از شر ملت ایران راحت شوند و بیش از این هم خودشان را خسته نکنند .

کوشان یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ب.ظ http://bahara.blogfa.com

این علاقه ی مفرط آقایان به مقولات هسته ای! آنهم بمبی اش برای ما که جز یک نظر ساده ی موافق یا مخالف تأثیر دیگری نداریم گرفتاری اساسی درست میکند
با این حضرات ؛دولت مردان!! ناآرام ولی شریف٬ داشتن این جور بمب ها ضرورتی ندارد

یکی از دانشجویانتان یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ب.ظ

بسمه تعالی
با سلام خدمت شما استاد محترم
از بیانات )واقعیات( شما که در کلاس فرمودید علیه خانمها متشکریم
همه ی پسرهای کلاس اونروز خوشحال بودند
البته اونا خیلی ناراحت شده بودند
واقعیت تلخه البته
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد